222 2324iconmonstr-facebook-4-icon images gmail-icon

úterý 8. října 2013

PRG#6 U ZELENÉHO ČAJE

Před několika dny jsme navštívily již po několikáté naší oblíbenou čajovnu (do jiné ani nechodíme). Čajovna byla založena v roce 1992 jako první porevoluční čajovna v Praze. Za můj velice dlouhý život jsem jí navštívila nespočetněkrát, pracovala v ní moje teta, a tak jsme tam  často chodili s rodiči  na návštěvu. Po dlouhé době jsem jí navštívila až s Kájou v zimě 2011, a od té doby je to náš favorit.
P1150486
Čajovna se nachází asi v půlce Nerudovy ulice, a její vchod poznáte podle velkých černých dveří, které jsou popsány nabídkou čajů.
P1150482
P1150480
Na stěně můžete mimo jiné najít i zarámovaný podpis Miloše Formana, který zde natáčel film Amadeus.
P1150481
Čajovna není velkých rozměrů, ale to jí na kvalitě jenom přidává, je to tu útulné, a velice hezky vybaveno.
2013-09-23 15.53.49
Já jsem dnes volila svůj oblíbený indický čaj Dáta Masala, a jako zákusek jsem si dala jablečný štrůdl se šlehačkou. Kája si dala také Masalu (prostě milujeme Indii!) a tradiční medovník. 
P1150479
V čajovně si můžete zakoupit, nebo jenom přečíst/prohlédnout knihy spisovatele, ilustrátora a grafika Petra Síse, který obdržel již několik prestižních ocenění za svoji tvorbu. A právě sestra pana Síse vlastní tuto nádhernou čajovnu.
Můžete zde zakoupit sortiment čajů, ale i ručně vyráběné dekorace na stůl nebo něco na zub :)
IMAG0119
My jsme dnes v čajovně byly trochu déle a po skvělé Masale jsme si dopřály ještě jeden čaj. Já jsem volila čaj s názvem Jeníček a Mařenka, jednalo se o čaj ovocný, který byl  velmi dobrý. Kája si dala Mongolský kouř, který trochu zaváněl uzeným masem, ale také chutnal velmi dobře.  
IMAG0115Něco z nabídky čajů...
IMAG0121
Pokud si budete chtít odskočit na WC, tak Vás určitě překvapí útroby domu. Na toaletu se jde přes nádvoří domu, které je vyzdobeno fotkami, malbami a nejrůznějšími dekoracemi, dotvářející nádhernou atmosféru. Je to tu prostě boží :D

Čajovnu hodnotíme nejvyšším hodnocením, tedy pět žaludků! Opravdu jsem nenašla nic, co by nám zde vadilo :)



Otevírací doba
každý den od 11-20 h

Kde čajovnu najdete?
Nerudova 19, Malá strana, Praha
Tramvaj číslo 12, 20, 22 - zastávka Malostranské náměstí

Hezký den
Roza a Kája





Žádné komentáře:

Okomentovat