222 2324iconmonstr-facebook-4-icon images gmail-icon

sobota 30. listopadu 2013

FOODTRIP#2 JAMIE OLIVER'S DINER - LONDON 1/5

Po dlouhé době přicházíme s novým článkem! A hned dopředu můžeme prozradit, že se v příštích několika reportážích budete setkávat s články zahraničními! Kdo sleduje náš instagram, tak si mohl všimnout, že jsme odletěly na pár dnů pryč. Naše cílová destinace byl Londýn.
Jako první reportáž jsem vybrala jednu z nejzajímavějších "restaurací", co jsme za těch pár dnů navštívily.
IMG_1407
Jamie Oliver's Diner se nachází v centru Londýna, přibližně dvacet kroků od náměstí Piccadilly Circus. Jedná se o bufet, kde se prodávají převážně burgery a hot dogy. My jsme navštívily spodní část, kde je jen omezená nabídka jídel, ale pokud máte chuť na větší nášup, a chcete se v klidu najíst, stačí udělat jenom krok vedle a jste u Jamieho v restauraci :)
IMG_1414
Já jsem měla asi podruhé v životě cheeseburger, Kája volila naked hamburger a brusinkovou limonádu v plechovce. Po objednání jídla obdržíte účtenku, na které Vám zakroužkují číslo vaší objednávky, a podle čísla Vás pak zavolají. Jako foodblogerky jsme si hned vyfotily účtenky, které nám byly při přebírání jídla odcizeny, a tak nám zbyly jenom fotky, což je mi velice líto. Kdyby někdo nechápal, tak já účtenky sbírám, a o tuhle jsem měla velký zájem :D
IMG_1415
Poté co nás číšníci Nick a Orlando zavolali, jsme se pustili do jídla. Cheeseburger byl naprosto luxusní! Houska krásně opečená, voňavá a křupavá. Jako příloha se podával salát coleslaw, který byl v ceně i s cheeseburgrem za 5£ (166Kč). Coleslaw si můžete koupit i samostatně za 2£. Jediné co mi trochu kazilo chuť, byla kyselá okurka, kterou naprosto nesnáším, ale kdo jí má rád, bude potěšen, protože byla obrovská :D 
P1150971
P1150973
Kája: Naked hamburger aneb óda na radost pro všechny chuťové buňky. Šťavňatější burger jsem asi nikdy nejedla. A kdo chodíte na coleslaw do KFC, věřte, že tenhle by ho hravě strčil do kapsy. Já si ho doma hodlám zopáknout podle tohohle receptu!
IMG_1417
Kdyby ta krabička nebyla tak umaštěná, věřte tomu, že už jí mám doma na poličce :D
IMG_1409 Vše si můžete dochutit, ale nebylo to potřeba.
IMG_1410
Bufet je celkem malý, ale večer tam nebylo moc lidí, a hlavně byla strašná zima, takže ideální na návštěvu pokud nesnášíte davy lidí :D Sedět se dá i před bufetem, ale bude na Vás koukat asi 10000000 turistů, takže určitě nic příjemného, a hlavně byste byli asi na 10000000 fotkách, protože si to všichni fotí.
IMG_1408
IMG_1413 Jak můžete vidět na fotkách, tak výběr není velký, ale jak už jsem psala na začátku, kdo má zájem ochutnat více, tak vedle je restaurace.Docela lituji, že jsme neměly takový hlad, protože chocolate mud pie by byl určitě dobrá volba hned po cheeseburgeru.
IMG_1418
Tady se hodí napsat tak akorát MÁM HLAD!

Hodnocení nebude nijak překvapivé, dáváme pět žaludků z pěti! Rychlost dodání jídla byla blesková, vše bylo velice dobré, na centrum Londýna, a na to, že je to Jamie Oliver i za příznivou cenu.


http://www.jamieoliversdiner.com/

Závěrem jedna příhoda :D
Když jsme vylezly před bufet, začal na nás pouliční malíř křičet "hejjj sisters!", tak jsme se otočily (nejsme sestry :D) a on hned "Where are you from?". My, že Czech Republic, a chtěly jsme jít dál, což nám nebylo umožněno. Malíř začal mluvit česky "pro vás sleva!", "jenom dvacet" a "počkej!!!" :D Sleva na namalování portrétu byla 20 liber, ale i tak by nás to vyšlo na dalších 20£, což nás neohromilo, lépe řečeno, už jsme je ani neměly :D Ale naše odpověď byla "maybe next year!" tak maybe :)

Roza a Kája 

Žádné komentáře:

Okomentovat