222 2324iconmonstr-facebook-4-icon images gmail-icon

pátek 3. ledna 2014

PRG#10 HIMALAYA

Dnes pro Vás máme další Indický článek, kdo nečetl předchozí tak to může ještě napravit zde http://www.mamhlad.blogspot.cz/2013/11/prg9-curry-house.html :)
Himalaya je naše nejoblíbenější Indická restaurace, a to hned z několika důvodů. Jako první bych uvedla dostupnost, protože je to jenom kousek od Náměstí republiky, kde jsme furt pečený vařený, a dáváme si tam vždycky sraz, a druhým důvodem je cena. Pokud navštěvujete indické restaurace, tak jistě víte, že je to trochu dražší, ale tady mají polední menu, a tak se najíte do 200,-. Třetí důvod je pro nás asi ten nejdůležitější, mají  tu nejlepší chutney a naan! Jako poslední důvod bych uvedla indický bufet, který má vchod z vedlejší ulice (Revoluční), takže pokud si chcete vzít jídlo třeba domů, a nechce se Vám jít do restaurace (Soukenická ul.), je to jasná volba.
No a co jsme si daly dneska? Kája volila klasiku, a já jsem si zopakovala včerejší oběd. Tak jdeme na to!
Dneska jsme poprvé seděly v dolní části restaurace, protože v patře je bohužel tak strašné světlo, že tam nejde vůbec fotit. Vybráno jsme měly celkem rychle, protože polední nabídka není tak velká. Kája tedy volila klasiku Chicken tikka menu a já jsem si dala Beef bhuna, a zase nastal tradiční indický problém :D Číšník to chudák nepochopil, ano i zde najdete opravdové Indy, takže je tu trochu jazyková bariéra. Hovězí bhuna se podává s rýží, ale protože jsem rýži měla včera, chtěla jsem místo ní naan. Číšníkovi jsme to zopakovaly asi 3x, ale nezdálo se, že by to pochopil. No, nepochopil :D
Interiér je už trošku zdevastovaný, a rozhodně by bylo potřeba vymalovat. Okýnkem, lze pozorovat práci v kuchyni ( hlava indického může zabránila na fotce výhledu :D )

Káji Chicken tikka za 129,-
Tohle je jedno z mých nejoblíbenějších jídel v pražských restauracích vůbec. Esteticky žádná bomba, je to vlastně strašně jednoduché a obyčejné, ale naprosto skvělé. Na obědě jsme byly dneska v poledne a já bych si to teď večer dala klidně znova. Kuře je tradičně indicky okořeněno, naan je opravdu ten nejlepší, jaký jsem jedla, křupavý, ale vláčný uvnitř a bohatě potřený ghee (potřebuju domů tandoori pec, abych si ho mohla upéct taky!), chutney je božsky sladké a salátek celé jídlo vyváží a prostě to všechno dává smysl. I když miluju pálivé indické omáčky, tohle bude vždycky moje srdcovka.

Moje Beef bhuna za 139,- kč.
Ano, správně vidíte rýži kterou jsem nechtěla. No nakonec mi to ani tolik nevadilo, protože je skvěle uvařená, a naan mi byl doručen později :) Tohle jídlo je naprosto úžasné, jen lehce pálivé, obsahuje červenou a zelenou papriku, rajčata a cibuli. Salát se k tomu skvěle hodí, i když to na první pohled může znít divně.

Mega porce toho nejlepšího naanu. Pokud Vás napadne zabalit si ho s sebou, doporučuji si ho nedávat do kabelky! :D Kabelka smrděla ještě týden po snědení naanu :D
Účet dneska tolik nebolel, jídlo v polední nabídce (11-15:00) je za velice příznivou cenu. Jen pro představu bhuna je v normální nabídce za 235,-! Pokud jste účet studovali pozorně, tak v něm nenajdete naan, který číšník zapomněl namarkovat, ale dostal omylem veliké dýško, tak se to vykompenzovalo.

Co se týče jídla je to jasně na 5 žaludků, ale pokud budeme hodnotit restauraci celkově, musíme dát bohužel pouze žaludky čtyři. Opravdu by to potřebovalo trochu opravit.


Jak se tam dostanete? 
Tramvaj číslo 14, 24, 5 - zastávka Dlouhá třída
nebo metrem - trasa B - Náměstí republiky- cca 3 minuty pěšky


Roza a Kája 

PŘEJEME VÁM ÚSPĚŠNÝ START DO  NOVÉHO ROKU 2014, A DOUFÁME VE VAŠÍ PŘÍZEŇ!

Žádné komentáře:

Okomentovat